dissabte, 6 de desembre del 2014

Inicis

Hola!! 

Dijous passat vaig anar a buscar la Mariana a l'escola. Jo l'esperava a fora i quan va sonar el timbre va venir corrents cap a mi i em va donar un regal. A classe havien fet fang i m'havia fet una figura per mi! Em va fer molta il·lusió.
Després la Mariana em va ensenyar la seva escola i em va presentar alguns dels seus companys i amics de classe. 
Volíem anar a veure els llums de Nadal del Barri Vell però plovia i vam decidir deixar-ho per la setmana que ve i anar a berenar. Tot berenant vam decidir que un dia faríem pastissos i manualitats, que jo li ensenyaria a tocar la guitarra i que aniríem a visitar la meva facultat. Haurem de fer una llista perquè no se'ns oblidi res!!

Deixo penjada una foto del regal que em fa fer la Mariana i una foto de nosaltres dues.

Fins aviat, 

Alba Berenguer. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada