diumenge, 21 de desembre del 2014

Bon Nadal!

Rossinyols! 

Aquesta setmana amb la Mariana vam anar a visitar la meva Facultat. Vam visitar la biblioteca, la meva classe, el bar... Li van encantar! No parava de dir: Alba, és molt gran!!
Després vam anar al meu pis a fer una manualitat de Nadal. A la Mariana li encanta fer-ne; és tota una artista!! Ja hem decidit que un altre dia en tornarem a fer. Aquell mateix dia també em va demanar que li cantés alguna cançó amb la guitarra i així ho vaig fer: vam cantar juntes i, a més a més, li vaig ensenyar alguns acords. Li va semblar una mica complicat (realment ho és) però estava molt contenta d'haver pogut tocar una mica la guitarra.

En una de les fotos que us penjo avui veureu que la Mariana i jo portem un coll de llana. La meva germana en fa manualment i un dia li vaig dir a la Mariana si li agradaria que n'hi féssim un. Ella em va dir que li agradaria molt i que el seu color preferit era el verd. I així va ser! El dimecres li vaig donar i li va encantar. Ara anem ben conjuntades :)

Només queda desitjar-vos unes bones festes i molt bon Nadal a tots!


Alba Berenguer.
























Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada